Werkwoordwinkel

Wij geven je woorden die werken

  • schrijftraining
  • schrijftips & trucs
  • copywriting
  • content marketing
  • contact

Doel van het doel van het doel…

28 december 2014 door Gabriella van der Linden

boog dame

Het doel van een pakkende kop is van de vinder een lezer maken. Een lezer die verder leest en je eerste alinea erbij pakt – je winkel binnenstapt… En je raadt het al: het enige doel van die eerste alinea is de lezer verleiden verder te gaan met de tweede.

Het laatste doel is dat-ie doet wat jij wilt. Contact opnemen, of nogmaals voor jouw product kiezen, of je Facebookpagina gaan volgen, of vakbondslid worden. Whatever… Maak hem nieuwsgierig, hebberig, warm. Een website heb je niet voor de lol, en een website is niet alleen maar een visitekaartje. Die website moet iets opbrengen. Geef je lezer het gevoel dat hij er iets aan overhoudt als hij verder leest. Niet leuteren, niet uitleggen… overtuigen.

Categorie: schrijftips & trucs

Recente artikelen

  • Opschepper!
  • Over ons-onzin
  • What’s in it for me?
  • Wie schrijft jouw persbericht?
  • Visie, missie en de hele meuk
  • Verstoppertje spelen – je fantasieteam
  • Kort, vet en groot!
  • Heb jij al je perscontacten op een rijtje?
  • Ben je een IK of een WIJ?
  • Ook een site van neef Piet?
  • Structuur van je site
  • Specifiek rijmt op uniek
  • Je website is geen kaartenbak!
  • Webtaal is spreektaal
  • Ken jij de dubbele doelgroep van je persbericht?
  • Liever grammaticale klunzigheid!
  • Gooi jij geld weg?
  • De puntkomma: da’s géén dubbele punt!
  • Koppelverkoop van je persbericht?
  • Persbericht: gratis publiciteit?

Werkwoordwinkel helpt je aan woorden die werken

Met pakkende copywriting, slimme content marketing-abonnementen en de tips, trucs en training om het zelf te leren. Wil je jouw bedrijf ook zo onder de aandacht brengen? Kom eens praten.

Contactgegevens

Werkwoordwinkel
Zuiderparklaan 313
2574 GB Den Haag
Zuid-Holland, Nederland
06 43063388
KvK: 50831615
info@werkwoordwinkel.nl
werkwoordwinkel.nl

Copyright © 2023 · Werkwoordwinkel: voor woorden die werken